Friday, June 5, 2009

~Friday bluesss~


"Sukarnya ku nyatakan perasaan padamu yang semaking menebal bersemi di kalbuku,sungguh pun demikian terpksa ku terima..hakikat yang sebenar diri ini sebenarnya dicintai,beratnya hati ini utk melepasknmu sudah pasti kau luka,dan andai ku pilihmu jadi kekasihku bagaimana dengan dia yg terdahulu mencintai ku sunguhku serba salah xmenentu mengapa semua ini yg terjadi pastiku menyendiri dari meluka keduanya xmukinkn terjadi dua jiwa satu hati" (ehem-ehem leh tahan beb gua nyayi!! adoi minah ni nk je aku ggit tlinge die perasan nk mt)


Hihik..mesti korg ingat yOtt jiwangkan? erm sebenarnye tu lirik lagu jg pikir2 bukn sekadar meluahkn perasaan yg xksmpaian jer..so pendamkn jelah...

pe r
korang ni? usya semcmje!!! yOtt rdu budak ni r
























erm rdu die huhuhu rohot windu ni erm hek hek hek...bile nk ketemu?








AMARAN!!!!!!!!!!!!




Jangan percaye dg yOtt!!! rohot tu de je ari2 dg aku wakakakaka kesengalan dh sampai, ape aku mgarutni pun xthulah!! maaf para pembace blog sekalian dont have any adiel kerane my memory tgh upgred adeh..adeke cmtu? cop cop satu lagi lupe nk bgthu lirik lagutu tjuk die "Dua jiwa satu hati"






Wey la...yOtt bru prsan kt opis ni hnya tggl 2orgje!! mane drg seme ni pergi?? erm kire line clear r ni "hanya aku dn akak comei(k.ros) huhuhu jg jg jg.....kembg k hihik di dalam opis ini bapak aku yg pye hamik ko!!! sekali bos aku view entry aku ni mpos kene lompat katak aku,Cmne ek yOtt lompat katak? bayangkan lah....adelah sgt senget klu aku diperlakukan bgtu wey...




hye kembali lagi huhu sbnye yOtt xde work arni coz my bos dh balik die halfday so ni lor keje yOtt sekarang.Ermmm korang nk dgr yOtt yayi x? "nk nk nk sambil angkat tangan ha pandai kwn kwn" (sebenarye nk ilg rase ngtuk kerne kkygan thp gaban mncekik nasi kukus td..)masih boleh pkai reson aku what... kn kn kn ...erm nk yayi lagu pe ek??????







"kaulah segalanya.....kaulah satu2nya untuku....
kaulah curahan hati ini....." wah gituuuu erm jg gosip ek
hanye partner je sory mutu gambar kurg memuaskn xpun korg slhkn je org yg amik pic aku ni senget lor tu...








"aku berpaut pada sejegnkal tali cuma..inikah dugaanku,inikah kesempatan dekat di depan mata tp blah blah @#$%%^" sampai citu je yOtt thu lgu Ning Baizura ade mbe bagi mase aku tgh tumpul..wakakaka tumpul plk silap tgh senget... touching oww."







Korang jg gelak2 dgr yOtt yayi sesengau xmain lor uik ...jg pcye die adelh PENIPU!!
erm okey cukup sampai disini saja konsert kite tuk arni ya anak...ank ati lege sambil brkate"berlemak r nk dgr free byar r beb!!!" kah kah kah korg xphm kan? enth aku pun same xphm "pe yg ko merepek ni setannnnnn"



PERHATIAN!!!!!

Sesape kt sini boleh tolong my cazen untuk creat accnt for blog ni? coz yOtt xthu ape problem dia ckp dia dh masuk n dh dftar tapi xleh nk view...anyone yg leh tolong plez keep up!! erm bantuan diperlukan urgent urgent!!! wah aku dh mcm pembntu opreta plk kikikiki ade gk bakat baru aku thu!! adeh


Wey korang korang ni tolong lor oi!!! cian die hek.. hek.. .k nanges r cmni... yOtt pun baru perasan yOtt pun xbyk link lg dlm blog ni huawaaaaaaaaaaaaa(memalukan) xnk kwn korg 2ari je!! isnin kwn blik hihik(tahap kemerengan kesengetan melande malu aku maluuuuuuuu oww)

No comments:

Post a Comment