Wednesday, June 3, 2009

~yott kuatkn..dh yOtt sabar dg ujian k~

Myb tajuk ari ini agk boring...dan korg semua agk myamph nk bace aku xthu knpe just nk share dg korg pe yg aku tgung selame ini dh xdpt dibendung lg..korg -korg yg bace tolonglh bg kate2 perangsang n smgt tuk aku coz aku xmpu nk mnangug siksa nya samua ini.....bukn mntk simpati skdr mncoret aku thu pasti korg seme pnh mlalui detik detik begini...


















Sian kan aku rase terhina n di cabar sgt2...erm inilh dugaan aku cube nk mnepis tp kngan itu ttp ujud...yOtt kene kuat jg nges dh okey u still ade c senget tu..even die xbesh (trus trg x aku?) atleas die(my btman)still sygkn aku erm malu saye. Buruk tol muke aku bile time cmni!!!!....

P/S=Aku touching bile dengar lagu(Pelamin anganku musnah)uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sedih wooo
=Pada mereke yg bru bcnte jg trlalu alpa dg nkmat bercinta kerana itu hnyalah bersifat sementare

2 comments:

  1. eh..eh msa bila lak megalir air mata ni..pandai nyorok ek...sabarlah byk2 k...tabahkan hati..chaiyokk!!!chaiyokk...!!! yot boleh....

    meh kak ros nyanyikan lagu ek..nak hiburkan yott..

    bila yott gembira tepuk tangan...clap2
    bila nyot bergembira entak kaki...dom2
    bila yot bergembira...beginilah caranya..bila yot bergembiraa buat semua...clap2 ...dom2

    ReplyDelete
  2. waaaaa k.ros mcm dh exped jd ckgu tadika je?wawawawa anywer thkslot memahami jiwe rage den ni yg xbpe stabil ni hmpir2 senget blik smule rasenye...xleh nk tepuk tgn lor tgn sakit wt bending smlm huhu

    ReplyDelete