Wednesday, June 3, 2009

~Tak munking kerana sayang hanya kadang kala aku terkenang~


hanya tinggal kenangan ....










Satu mase dahulu kau aku.....









Surat pertama dn terakhir..........






Hasil tangan die.....







Erm..xthu nk ckpe sedih r.................










At Shah Alam..........................












susah senag bersama lalui.............









Langit tidak selalu cerah selamanya...............................










zyamir_xx010605


1,jun.2009 genap hubungan ku dgye 5thun,Isnin kelmarin anyversery aku n die, jike aku masih bersame dgye lg tp seme itu dulu....aku rindukan die..ape daye aku die pergi berlalu tnpe menoleh aku...enth ape slhnye aku pun xthu...namun die msih ku tggu sehingga lh hari yg xdapat aku lupekn, baru2 ini kakak die call aku then jemput aku hadir ke rmhnyer nt..baru aku mengerti knpe die mbisu, hari kelmarin ulngtahun kite.... hari ini 3 jun 09 kau telah slmt dijab kabul "selamat pengantin baru buat insan yg pernah mnjdi sbhagian dari kenangan aku" Terdiam! terjatuh! aku rase mcm dh .....walau brt aku nk trime semua ini aku trpkse tempuhi jugk...kerna siapalah aku ingin melawan tkdir?...pedih! sakit!rase terkilan care die mngalkn aku adil kah utk aku seme ini!!!!!kejam nye manusia melupakn jnji..dia yg pernh bjnji kini die yg memungkiri..lelaki knpe mesti perempuan yg mnangug semuanye? lelaki ini xlg pnh aku temui hngga hari ini. Kepada tuhan aku memohon tabahkn ati ku tuk mneruskn liku2 idup ini...wt korg yg bce entry aku ni hopes korg doakn kbgian buat driku sekli lg.....

2 comments:

  1. sabarlah byk2 yott...
    tu semua dugaan hidup...anggaplah yott ngan dak tu xder jodoh...yott tetap kene teruskan hidup walau apa pun yg terjadi..kisah lama jgn dikenang...kene pk masa hadapan yg akan tiba...chaiyok!!chaiyokk...yott boleh..

    ReplyDelete
  2. erm hek hek.. touching touching itulh pasai knpe lh otkni sek trgt die baran tol pe pun sjuk cikit ati dh luahkn kt dlm ni..

    ReplyDelete