Monday, July 6, 2009

~Beautifull gurl & Claver gurl~

kisah budak cantik n budak terlebih pandai..kire cerdik r..
adoiyai xleh blah tol,ingat cerdik sgt..ish- ish geli hati aku teringat balik kes drg ni.
Kelakar giler dol,aku pun xthu ape mslh drg sbnrye, yg aku tahu drg dh "terdesak" sgt2 .
Ayat nk manis je..bercakap dg org sekelilingku pandai..konon2 nk prgkap aku r.
Aku pun xmengerti lor sandiwara mereka itu terasa amatlah BODOH...


Satu nk ckp, orang yg bersalah akan berasa resah..tidak selese selalu mncarik alasan..
Buat dulu sebelom pikir ini lah die jdnyer....xpikir pjg..
Jangan mengunakan org lain untuk selamatkn diri..klu dh salah ttp salah..xperlu trangkan dkt org sekelilingku.."yang di suluh lg nyata inikan pula di dalam terang"..
Ya !!sekarang life aku ade rase sedikit lege..berbanding last week..klu korang rase idup aku susah tnpa korang, itu brmkna korang silap..aku lg lege dijauhi manusia plastik mcm korag Uuuuuuuuuuuuuuu
Ape2pun aku bersyukur, segalanya okey..aku boleh jalani hari2 aku walaupun besendirian..
Tidak perlu mereka "BCnBC"hihik coz aku xmati korang xde..
Lantak korang nk wt tuduhan ape yg penting aku ade bukti n saksi...
So aku xkacau korang better korg xkcu aku..aku dh setelkan semuanye so aku dh xde kene mngene dg korg lg...
xde ape yg perlu dibincangkan lg..

Korang mintak aku hormat?
Maaflah xde penghormatan buat korang..
Korang dh cukup menghancurkn aku..
Yg penting hidup aku dh happy sekarang..
Bagi aku itu semua ujian hidup aku..

Alhamdulilah amin..

No comments:

Post a Comment