Tuesday, July 21, 2009

lalalalala~

Di jadikan cerite ari jumaat haritu,yOtt nk balik kg tapi bukan naik bas..tetapi wahhhh yOtt naik kerete myhero yg senget tu hantarkan huhuhuhu
y:lu bonda gua suruh balik...
b:ha..ok balik lor(senagje jawap)
y:xpe ke gua nk lek naik bas ni?
b:dah bonda sruh blik,nt kite crik tiket nk balik kul brape?
y:erm gua rase mcm nk lek naik kerete je huaaaaa(mls aku naik bas)
b:uik...bia betol xpe ke klu gua hantarkan?
y:erm cant.......lor (mate dh xleh bhnti kedip2)
b:wokey..so mlm ni tido awal sok nk gerak paking baju terus senang.
y:lu bran ke nk jmpe fmly gua?
b:ade aku kesah? wakakaka xplh bile lg...
y:bengang siutt leh gelak2 plk ok if u xbrani kite ajak karok ok?
b:Erm ok ajak mk.long sekali ade durian kan sane?
y:erm ade seronoknyer...yeyeye ade org nk hantarkn yeye..
So besoknye yOtt pun nk gerak balik pahang.Seperti yg di janjikan we all pegilah ambik mk.long kt Bangsar coz die keje halfday.kenelah tunggu die dulu.Yang si karok pg2 dh call yOtt n die ckp
k:jadi ke hantar lu balik phg ni?
y:ieye kejap lg tgu mk.long habis keje dulu...
k:ade durian x?
y:erm xtahu lor karok ..
k:klu xde gua mls r pergi!!!!!!!!
y:Erm ok nt gua suruh sasha tengokn sane ade jual durian x..(sahsha tu mber aku kenalan karok jugk r)
k:ha bagus2 mntk durian dia wawawawa
korang2 cpt sikit dtg penat dh nk tggu!!!!
aisoh..c karok tu sek nk marah2 je die.Dari mlm td we all lepak bangsar,sampailah dlm kerete nk balik pahang adeje bende xkene.yOtt dg bebudk lain layankan jelah perangai die tu jnji die happy.Bak kate mk.long piod kot c senget sorgni wakakaka kelakar tol kitorang tgok mood die2.
So mk.long dh ambik,karok pun ktrg dh ambik ktrg pun gerak r dlm 3.50pm .Ontheway tu ktrg beborak mcm2 psl life,tp tajuk utama die mesti"durian" wawawaw boleh plk cmtu.Pastu dh puas borak ktrg nyanyi2 plk..beh satu lagu sambung satu lagu leh wt album r.Dlm kul 5.15pm we all pun sampai ke teratak bonda yOtt.
langkahje kaki nk masuk rumah tu dh terhidang dh atas meja sebakul rambutan,langsat,duku,manggis n durian,,hah durian!!! pe lg ktrg wt kenduri r mkn durian ramai2.Kebetolan kt rumh yOtt ade bro yOtt balik, n ayahbonda xde plk time tu g kenduri.so ktrg wt projek membuka durian sesuka hati .Dg penuh pelahapnye si senget2 itu mkn kelakar tol.
Dalam 15minit tengah syok mkn durian,bonda yOtt sampai.Ape lg bebel r suruh mkn lg suruh mkn perabeh..hah amik ko nk sgt kn buah!!telan r pe lg.Batman gua kene ragging kelakar tol
xpasai2 kene.. bile lg ni bru ujian prtame nk tgok lulus ke x jd menantu nt wawawaw
nk tahu mk yOtt suruh die cantas pokok rambutan sb lebat sgt xde org nk mkn.Die pun dg brsunguh2 memanjat pokok2,firstime beb gua tgok balak gua panjat pokok UUuuuu mcm tarzan da....Ooowww HEBAT!!
Dia cantas,karok plk gune gunting rambutan dok jolok2 jatuhye x, aku xthu lah huhu,yott n mk.long plk mengutip rambutan yg ponex cantas2..yott duk bwh tgok die panjat gayat oww sungguh hebat ni kes trpkse ambik ati bakal mentua ke atau memg ade bakat sejak azali?
hihikhik...
bak kata nabil "lu pikir r sendiri"
anywer tahks guys hntr yOtt balik phg memng besh mkn durian same2 ..thks to mylove suseh- susehje...hihik..

No comments:

Post a Comment