Wednesday, July 1, 2009

~Mawar berduri(WTF)



Pagi semua..


sejak kebelakangan ini aku still dlm mood emo..


So hari- hari aku adelah sangat bongek.....


Aku rase mcm dh nk giler mmkirkan about life ni...


Aku ttye2 ape salah aku, silap aku diorang buang aku cmni..


xsangka betol org yg aku prcaye org yg aku harapkan..adelah


Musuh dalam selimut...






Aku dah berape hari xleh tido..


Jiwe terase kacau..


munkin pada korang itu pekara biasa..


Di saat org sebelah aku lene tido..


Aku mengenang nasib...


Memikirkan kesudahan semua ini..


Kenape tidak sikit di dalam hati engkau


memikirkan bagaimana kecewenye org lain?





Aku tahu ko tahu ape yg tidak kene..


dan aku tahu ko berpura2 tidak tahu menahu langsung...


Bagus lakonan korang...


Bagus korang ambil kesempatan..








Hehehehe aku lupa now kt opis


Mengarut lebih plk...


Karang kene saman plk upsss..


Wa xtau wa xtau mey...


Bengon tol minah ni..


tetttttttt tottttttttt teeeeeeet...


bertukar!!!!!!!!!








TRANSFORMERS....adeh

No comments:

Post a Comment