Tuesday, August 18, 2009

~hai hai hai~


Jangan banyak tanye kenapa aku dh lame xentry blog ni!! hihik
gimik semate2 jawapanye aku tengah terajin menjage kebun ku n tanam- tanaman di FB.
Ini seme gare2 terpengaruh dg k.ros n en.Tayob nie seme salah korang!!!
xde r yOtt bz dg game kebun kt fb sampai dh lupe nk msuk ini blog korang seme jg lh marah
tersengaje huhuhu
Saje nk post pic ayhnda yOtt,bukan pe bebaru ni we all 1fmly celebrate besday die.
10.08.09 besday ayhnda n hopes dady panjang umur,sihat sentiasa,murah rezeki hendaknye.Dont syg2 ank org lain syg anak sendiri je k hihik we lov u emmuuah..
ayhnda yOtt belanje we all g mkn kat mane nth aku pun pening pusing2 dh sampai
so mmg mlm2 mkn besor lah adenye...
so kepada ipar ku, n abg ku yg berade d johor tu, jg lah bekecil hati nextyear ade lg..jnji ayhku belanje aku main bowling kauuu... jg jelesye do wakakaaka(do tu bro aku yg jauh kt johor2 saje bakar line die)
Dayang2 ku semua sile hiburkan hati tuanku sultan semperna ulangthun baginda..
ape lg 3 org dayang pun terkedek2 mengapit mk ct(mk.lang) die tuk hantarkan kek kat atok diorang,sambil nyayi
yg xbpe nk yayi mcm bce doa mkn pun ade ank buah aku wawawawa..
antare lirik yg aku dpt tgkap
"samat ari jd atok...
ariiiiiiiii hadi... atok....
camat ari jadi to ayah..."(ni diorang dh serabut sb folow aku panggil ayh drg pun nk flow gk)
allahhumma................alik lana fima..
rozatana......wtina azabanna amin..."
huh engko!! tgh nyayi2 ttbe bce doa mkn tkejut ktrg punye lah geram kt kek2,
die nk gk mkn kek!!!
penyayi asal lagu besday diketuai oleh
:Irma Sofea
:Nabiha Adrianna(kakak)
:Aisya Amni(adik)

No comments:

Post a Comment