Tuesday, August 18, 2009

~my watch~




Cantik x jam ni? cantikan inilah jam idaman yOtt dlm mase yg agak lame r.Alhamdulilah akhirnye tercapai hasrat untuk memiliki
jam ni.Puas dh tunggu tu dapatkan jam ni dlm bbrpe tahun yg lalu
dari dg ex aku, sampai dah ade peganti yg baru la... ni baru dpt pakai.Berkat kesabaran aku lah ni.Happy sgt2 coz watch ni lah yg aku puas carik dulu jap ade jaap xde mcm biskut..jam ni bukan jam lattes tp die ala2 special edition lor xbyk keluar.Aku idamkn jam ni dari thun 2007 lor skrg dh 2009 lame doll.Maunye x baru dpt time berduit puas carik dh beh r xdaaa jual r.Bile duit xde time tu die muncul balik kesian tol.Bagi aku cantik jam ni,bg korang xthu lah test kite berbeza wokey..aku suke jam ni coz digital huaaa pelik tol tp aku xsuke sangat colour pink.Aku nk colour terqoise dh xde bos tu ckp" xbyk model ini keluar colur punye pun ade limit2 saje kua "begitulah bak kate tokey jam tu.Last2 aku pilih colour lain tp bukan black,dh bosan hidup dlm kehitaman ni wakakaak akukan itam..betol ke? betol betol betol..
Anywer tahnks to dear sb die yg belikan wakakaa suke.. suke.. ni lah first watch yg die pernah bg aku.Aku mmg langsung xpnh bg watch kt lelaki wakakaak kejam dol.Sebab ape die bg? sb die tahu aku memang dh lame cari model ni..mcmane die thu? sebab aku bagitahu lah hihik...so korang nk impian korang terlaksana korang jg kedekut berkongsi impian dg org trsayang mane tahu kot2 die leh tunaikan impian kite hihik jahat aku.Sayang u sgt2..tahnks byk2 bg watch ni,happy sesangat i janji akn jage die leklok betoi xtipu...lar xrugikan ajak u g sini.Nanti kite g The Minds lg ya..

a..ah betoi sgt lah tu sabtu hari tu ponex ajak tgok movie, so aku ajk die g The Minds xsangke plk die nk wat suprise belikan ni hihik tq cinte lup u..lalalala~setiap 1jam die akn berbunyi tettttttttttt tetttttttt!!!! hahaha xde keje












No comments:

Post a Comment