Thursday, August 20, 2009

~Whos that~

















































Bila terasa rindu.....ku sebut namamu..lalala~
Oitt jg salah sangka ini adelah pelanduk 2serupe,die bukan D#$ baik punyeee..
Muke seakan d%^& kan? kan... klon die kot.
Bukan lah die ni ehem-ehem aku wakakaka
gosip gosip panazzzzzzz jer
xde r. Hanya member die kenalan aku time sekolah dulu.
U all ingat xartu aku ade entry pasal someone aku p jumpe?
ha ni lah die "Alif Haikal" yg aku kwn tp xthu name tu huhu
Ensem x? erm bese je alasan aku sebab aku dh ade ponex wakakaka
xleh lebeh-lebeh.
nk tahu x die ni sape dg aku?
Herm die adelah ex aku b4 mer..
mampos klu ponex tahu ni.
Maknenye dh lame aku knl die
tettttttttt
jawapanye betol but aku xpnh dating dgye pun.
Sampailh artu terjumpe balik tu r firstime aku kua tanpa ponex huaaaa
as a friendje xlebey,coz i dunt love her anymore..
Cintaku masih menebal tuk c senget tu wakaka biarpun
D@# baik punyeeee... dtg sekali pun xkn berubah wahhh..
Bukan pe sebenarnye aku ngjok seket dg mamatni,sbtulah aku mendiamkn diri(bwk diri)
So terkantoi gak die dpt carik gak no fon aku,siap sape yg bg tu aku dh thu sape jual no
aku ni...
Then we all jumpe n tu lah first date wif die in my life,gilerz kan
lepastu aku mmg xthu langsung name ex aku ni "Alif Haikal"
boleh bercinte xthu name sebenar bagus tol.
Ye r time tu budak sekolah lg xreti r mcm2 ni means..ermm xberia sgt lah dlm hubugan.
Itu r sb die carik balik sb nk start balik ape yg dh stop uik korg phm x?
paham2je lah..
tapi aku xnk aku xley blah dgye sb aku dh selese dg batman aku now..
pade aku past is past no move again..
So aku just anggap die adelah kenalan n xlebey dr member tu je.
Haikal ni solo sekarang so korang2 rase nk kwn dgye boleh r huaaaa promoc plk
xde r gurauje.."cinte xperlu di cari,cinte akn hadir dg sendiri xperlu memberi..
tapi harus menerime wahh ayat aku
percayalah cinta sejati akan hadir dg sendiri tanpa kita sedari...
kadang2 dekat,kadang jauh cuma kita yg tidak perasan akan keujudan cinta sejati itu benar"
Dia still ingat kewujudan aku,even die xpernah dpt cinta aku
die masih boleh berkawan dg aku sehingga saat ini.
happy moment wif u eykal tq ...


tetibe teringat dolu2 die hantarkan aku balik sekolah lalalala~























































































































































































































































































































































































































































































No comments:

Post a Comment