Monday, August 10, 2009

~sabtu~

Hai morning,korang wat ape ni pepagi dh view aku ni tettttttt...
kantoi!!!
hihik tahu dah time ni ade lah time free utuk update blog coz bos xmsuk lg so kite...
wat lah ape yg patut kite update kikiki..
Kebetulan dh lame plk rasenye xentry.Manenye x last week xde aktviti
menarik pun nk diterangkan..tp arni ade...jeng jeng tunggu..
layan zassssssss (giler!!!)
Sabtu bebaruni yek..
bebudak rumah balik kg,seme nk lek kg asal cuti je nk lek hermm..
besh kot kg diorang.So yOtt tinggalah sesorg bosan tahap gaban xingat lor
tahap keboringan tu.xde aktiviti dilekukan xkuar pun hari2 dipenuhi dg
acare mengemas rumah n membasuh segale bende alah kt rumah2.
Bukan ape korang tahukan h1n1 dh berleluase,so ni langkah berjage2
kebersihan penting yek anak2 hihik..
Erm beh seme aku basuh cadar,sarung bantal,blanket penat owwh..
dah beh basuh kain- main uik adeke? aku basuh rumah plk jg terkejut dol,
basuh rumah2 mcm mengemop lor,basuh bilik air jamban seme r.huh duduk reramai
tp gotong royong secare solo patutke?
Asal mlm je aku dh start xleh tido,sebab sesorangkan.
Ponex mcm bese r mencarik mangse tuk temankan aku tido hihik pdn muke die
malas lyn aku r tu..kn kn..
Die nk hantar yOtt tido rumh akk yOtt
b:Lu msg k.ngah ckp nk tido rumh die sok gua ambik...
y:hermmm xpyh suruh ek kite dh thu,cadangan terakhir lu mesti cmtu(mkneye aku dh usya line rumh kakak aku awal2 r)
b:ye lor beh tu nk tido mane lg? nt tido sorg mule r krg nangesh2 r ape r..
y:ehh gua nangesh bukan sb takot,sb ade semut gigit owwh(xkan mengaku sampai kesudah)
b:Jom siap2 cepat g kepong rumah k.ngah..
y:lu gua malu r nk ckp hihik..
b:kenape ckpjelor dh xde idongke nk malu2 ni?
y:waklu!!
b:ckp cpt!!!
y:herm ye r td dh msg k.ngah die xde.die tido s,alam so cmne...........
b:hadoi..berjln plk ha msg msg mk.long tanye die ktner?(mk.long tu mk sdare aku tp kwn we all lor)
y:erm okey..
Beberape minit kemudian...
Aku pun call r mk.long ksyangan ponex tu kn.So
die on je tp now die kt kg ade main amplak ..die tu
ade life band,salu wt show kt homestay abg die di kg ku..
sb time cuti org ramai msuk duk hutan bukn ade ape pun so drg main amplak je r.
Die pun sruh aku n ponex ambik die,sb die ckp die of pkul 2pg.
aku pun bodoh2 folow je ponex lek JB.Yg die plk rerajin sgt sanggup g ambik
member ni semate2 nk temankan aku tido huhuh
Lame giler duk sane dh r sejuk, kg aku tu kn mmg dr aku kecik kesejukn xpnh berubah.tempat tinggi so suhu pun tggi lor.Klu aku g sane mesti aku bwk sweter xthn owwh..sejuk
Lepak sane dr kul 12.00>4.00am lamekn?
aku tengok diorang melalak je
sibaik diorang meyumbangkan sore yg agk sedap.
Aku lepak dg mk.long,zuwan,awie,ponex,karok,zaki,ijad ramai r lg mmber2 aku
seme r..cuace kt sane tggi xthn sgt kesejukn ktrg g tanak air,pahe dok gapo die tanak2?
erm masak air lor mkneye tu.Wat kopi sb pk.cik2 kt amplak2 oder kopi plk kene r wt
aku kn pompuan ..korg dh lupe ek? kuang ajo lempang kang!!
kebetulan ade besdy party..
sape2 name besday boy,hah ijad ala bukn org lain sedare aku gk die bwk awek die seksi owwh
sekse mate aku tengok..
sambil lepak tggu durian gugur sebijik2 jd korban mmg betol2 duk dlm kebun r huaaa
Last2 raptai tuk show besok dh siap,we all pun gerak balik kl slow2 2biji kerete. sampai rumh
aku terus terbugkang kengatogan xpikir takut dh..
ZzzzzZzzzz..

No comments:

Post a Comment